Ford 1.8 TDCI ili TDDI - zamjena zupčastog remena u 10 koraka

Ovo se odnosi na sljedeće modele :

Ford Focus 1.8 TDDI
Ford Focus 1.8 TDCI
Ford Transit Connect 1.8 TDDI
Ford Transit Connect 1.8 TDCI
i ostali motori 1.8 TDCI iz grupacije

Znači nebi ni znao da mi motor ima zupčasti i lanac da se nisam sam polako uhvatio rastavljanja. Mnogi su mi nakon otkrića tvrdili da zupčasti remen na ovome motoru pokreće samo pumpu visokog pritiska, i da njegovo puknuće ne može prouzročiti veći kvar - što je jedna velika neistina!

Kako doći do zupčastog remena?

1. Treba odviti posudu od vode, naprijed je drži jedan 8 ili 10mm šaraf
2. Posudu podignuti prema gore jer natrag ima nosač na kojem stoji
3. Sad je potrebno popustiti desni nosač motora koji se nalazi ispod posude
4. Treba koristiti autodizalicu da se nosač rastereti
5. Odviti nosač sa karoserije, i drugi dio odviti sa motora. Za demontažu drugog dijela biti će potrebno malo više podignuti motor
6. Odviti šarafe koji drže zaštitnu plastiku zupčastog remena, te zabilježiti poziciju zupčastog.
7. Ključem 15 popustiti španer zupčastog i izvući ga, te ugraditi novi zupčasti i natezač, pritom pazeći na smijer vrtnje (u smijeru kazaljke na satu ili da je natipis prema vama)
8. Nateći španer imbus ključem dovodeći indikator zategnutosti na sredinu zarezanog mjesta
9. Malo spustiti motor i zavrtiti dva kruga radilicu u desno, te provjeriti da li se zabilježene pozicije poklapaju.
10. Ako sve štima, sklopiti sve natrag obrnutim redosljedom

Ja sam svog mjenjao, no nažalost nisam snimio.

Radilica preko lanca pokreće visokotlačnu pumpu
Visokotlačna pumpa preko zupčastog pokreće bregastu, ovo zapamtite.

Od 2007g lanac koji pokreće visokotlačnu je zamjenjen zupčastim u ulju.

Nadam se da će tekst biti od pomoći, javite mi se za link na video.

Pozdrav svima

1 komentar: