Vožnja na ulje iz friteze


Prototip - Prvo filtriranje ikad :)

Da ponovim jedan od starih i traženih postova prije prebacivanja bloga na novu adresu. Ponosan sam vlasnik mercedesa linije 123 sa dizelskim motorom 2000ccm i cijelih razigranih 55ks. Pošto taj motor može gutati gotovo sve, samo da je filtrirano odlučio sam se uložiti neke sitne novce što bi ionako nalio u rezervar. Znači uloženo je niti 600kn , malo truda i kreativnosti.



Plavi filter - filter 20 mikrona
Naravno, nisam odmah sve tako lijepo napravio, bilo je tu i prototipa - lošije filtriranog goriva s kojim sam uradio preko 2000km bez greške. Stoga sam odlučio još koju kunicu uložit u ovaj plavi prozirni filter 20 mikrona da mogu prevalit sigurno preko 20 000km bez zamjene filtera goriva. Kako mi je dobava ulja iz friteze redovna i imam zalihu od nekih 500tinjak litara... cijelo ljeto ću se zasigurno voziti na ovo


Trenutno - 2 filtera 20 i 5 mikrona
No nije baš sve tako bajno... testirao sam auto sa omjerom 50:50 ulja i nafte pri 10 stupnjeva. Pali no treba duže grijati. Čuo sam da treba petroleja dodat jer on poveća oktansku vrijednost ulja i razvodni ga. No ipak nebi se nigdje uputio s ovim u rezervaru ako je temperatura ispod 10 stupnjeva. Treba uzet u obzir da su noći hladne, a jutra još hladnija. Dok ljeti nema problema, vozio sam prošlo ljeto na čak 90:10 omjer u korist ulja i palio je i
išao bez ikakvih problema.
  
Raspitivao sam se o legalnosti vožnje na takav način. Navodno 100% legalno... našao sam jedan članak gdje se kolega iz unutrašnjosti isto vozi na ulje iz friteze, završio je u novinama... nebi o tome pričao osim ako ne želi da ga lokalni policajci uhvate na zub.
Najzanimljiviji od svega je ispuh. Kad god upalim auto uhvati me glad, čuje se roštilj... čevapi, pomfrit, pljeskavice... nedefinirano no to sve jako dobro utjeće na apetit vozača, putnika kao i okoline :)

A najdraže mi je kad ljudi začuđeno gledaju i ne vjeruju na što vozim... misle da je to nemoguće i žele da ispred njih nalijevam ulje u auto :)


Nema komentara:

Objavi komentar